« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji.

5. Informacja Ośrodka Pomocy Społecznej w Opatowie dotycząca wsparcia kierowanego do osób starszych w gminie Opatów,

a) dyskusja

6. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej z analizy oświadczeń majątkowych radnych zobowiązanych do ich złożenia za 2023 rok.

7. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Opatów z analizy oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia za 2023 rok.

8. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmieniająca uchwałę Nr IV/33/2024 r. z dnia 18 lipca 2024 r. w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymsko – Katolickiej pw. Św. Bartłomieja Apostoła w Strzyżowicach na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków na zadanie pn. „ Wykonanie niezbędnych prac konserwacyjno – ochronnych przy zabytkowym kościele p. w. Św. Bartłomieja w Strzyżowicach”,

b) zmieniająca uchwałę Nr III/21/2024 r. z dnia 20 czerwca 2024 r. w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymsko – Katolickiej pod wezwaniem Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Opatowie na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków na zadanie pn. „ Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych budynków skrzydeł klasztornych zespołu klasztornego O. O Bernardynów w Opatowie”,

c) zmieniająca uchwałę Nr LXVIII/599/2024 z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymsko – Katolickiej w Ptkanowie na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków na zadanie pn. „ Modernizacja pokrycia dachowego oraz konstrukcji dachowej w zakresie prezbiterium, zakrystii i kruchty bocznej Kościoła p. w. Św. Idziego w Ptkanowie etap I”.

9. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy Opatów z działalności za okres pomiędzy sesjami.

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski, sprawy różne i informacje.

12. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej